هواداران تیم برتون و جانی دپ

ادوارد 180 ساله میشود!!

سلام به دپیستها و برتونیست های عزیزی که من توی این چند ماهه اخیر باهاشون آشنا شدم... هییییییییییی  چقدر زود گذشت... زمان در حال رفتنه و ما بی اعتنا از کنارش رد میشیم تو رو خدا قدر فرصت هایی که خدا بهتون میده رو بدونید...

.

.

.

لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!

ورود به زیبا ترین فصل سال را (به اعتقاد من) به همه ی دوست های گلم تبریک میگم پیشاپیش تولد حضرت عیسی مسیح و کریسمس رو هم نیز به دپیستهای عزیز تبریک میگم. خیلی عجیبه تا پارسال تولد حضرت عیسی همزمان با تولد من بود اما امسال یک روز جلوتر افتاده؟  شاید به خاطر سال کبیسه هست شاید...
 
 
این قصر منه , ماله خودمه, خوده خودم ,قصرم رو هم خیلی دوست دارم امیدوارم در قصر کوچک من لحظات شیرین و تاریکی رو سپری کنید.
راستش من خودم به شلوغی زیادی علاقه ندارم و دوست دارم که خودم تنهایی با قیچی هام جشن تولدم رو بگیرم ولی وقتی دوست های خوبی مثل شما دارم آدم احساس تنهایی نمیکنه
به قصر من خوش آمدید...
 
 
 
من این بالا ایستادم تا ببینم چه کسانی دارن میان مثل این که نفر اول داره میاد ... بذار ببینم خیلی عجیبه اون لادنه اون کیه دیگه کنارش ؟! این که سوینی خودمونه لابد لادن دوباره سر مورتو شیره مالیده و با سوینی اومده جشن از لادن بعید نیست. 
بهتره برم پایین دم در اینجا خیلی تابلوئه!!
 
 
اوه اوه چقدر هر دوشون عصابانین!!!!
 ادوارد: به به لادن چون چه خبر از این طرفا چند مدتیه که دیگه یادی از ما نمیکنی؟!
لادن:
سوینی: My Friend
ادوارد : اوه اوه چه خبرشونه. خوب لادن جون گذشته ها گذشته به جشن تولدم من خوش امدین!!
 
 
خوب مثل اینکه یه نفر دیگه هم داره میاد . بلوم جانه اوه ببین چه تیپی زده بابا برتونی ای وای اومدش : سلام بلوم جان خوبی واقعا خوشحال شدم که اومدی بفرما داخل...
بلوم : سلام ادوارد جون میگم یه دستی رو سر این خونه بکشی بد نیستا!!
ادوارد: بلوم جان کیم میگه تمیز کردنه این خونه بی فایدس تازه میگه اینطوری بهتره منم خودم همینطوری بیشتر میپسندم.
بلوم: هر طور که راحتی...
 
 
مثل اینکه یه نفر دیگه هم داره میاد ای جانم ... وینسنت مالویه برم استقبالش ...
سلام وینست جون چه خبر نمیدونی چقدر خوشحال شدم اومدی 
وینسنت : من وینست مالوی نیستم من وینسنت پرایس هستم
ادوارد: باشه همون وینست خالی بهتره ...
 
 
ایول ببین کیا دارن میان جک اسکلینگتون با رفقا...
سلام جک چطوری بابا نوئل این چه لباسیه پوشیدی؟!!
جک: سلام ادی چه خبر مبرا ؟! بابا بد کردیم لباس بابانول پوشیدم اودم گفتم کریسمسه بیام فضای ماتم قصرتو عوض کنم!!
ادوارد: خوش امدی گلو!!!!
 
 
به به سپیده و جانی جون هم که دارن میان ...
سلام سپیده جون مدتیه که به ما سر نمیزنی اشکال نداره مهم اینه که الان اومدی.
سپیده: ادوارد جون من میومدم تو نبودی میرفتم.
ادوارد: از زندان که آزاد شدی دیگه مارو آدم حساب نمیکنی!
جانی : آدم نیستی که بخوایم آدم حسابت کنیم.
ادوارد : اینو راست میگی جانی جون من رباتم بفرما بفرما الان مهمونی شروع میشه
راستی سپی جون لباس قشنگی داری.
سپیده : ممنون ادی.
 
 
یعنی ایول داری ببین کی داره میاد بیتل بیتل بیتل جوس
عاشقتم بیتل جوس باورم نمیشد تو بیای خیلی معرکه ای پسر !!!!
بیتل جوس : سلام ادی خل و دیوونه ی خودمون چه خبر, چه مبر, چه نبر , میبرمت هه ه ه هه هه 
 
 
عاشق همین کاراتم دیگه.
بیتل جوس تازه این کارمو ندیدی :
ادوارد: خیلی بیشعوری!!!
بیتل جوس : تازه کجاشو دیدی!!!!!!!
ادوارد : بیا بیا برو داخل تا آبرومون رو نبردی .
 
 
عروس مرده و ویکتور هم که دارن میان...
مگه این دوتا از هم جدا نشده بودن ای ویکی شیطون
 
 
خوب زهرا جونم که داره میاد ولی چرا اینقدر دیر خدا میدونه...
سلام زری جون خوش اومدی ولی دیر اومدی.
زهرا : اوه ببخشید ادی جون همش به خاطر این بچه ای که تو شکممه ...
ادوارد : آخ ببخشید نمیدونستم حامله ای..
زهرا : مساله ای نیست .اوه اوه ببین این جا چه خبره!!!!!!
 
 
مهسا خانومم که داره میاد روز به روز داره خوشگل تر میشه . مثل اینکه دیگه روح نیست.
مهسا : سلام ادی جون تولدت مبارک انشالله 420 ساله بشی راستی برای تو که فرقی نمیکنه.
ادوارد: سلام مهسا جون خوش اومدی شاید منم یه روز مردم از کجا معلوم . راستی از وب جدیدت چه خبر؟!
مهسا : هیییییی بد نیست دارم سعی میکنم اون عکس های بالایی رو تغیر بدم ولی هر کار میکنم نمیشه.
ادوارد: آره تغییرش بده قشنگه ولی عکسه جانی بذاری بهتره .
 
 
خوب مثل این که کتی جون نمیخواد بیاد اکشال نداره اه عجیبه اون کتیه 
کتی: سلام ادوارد
ادوارد: 
کتی : گفتم کدورت ها رو بذارم کنار بیام جشن تولدت
ادوارد: 
کتی : خوب با اجازت من فقط اومدم کادو بدم و برم شرمنده فعلا خداحافظ..
ادوارد: 
 
 
 چی شد؟ چی شد؟ 
مثل یک نفر قد بلند داره میاد اه ذولی جون خودمونه .
ذولی: سلام ادی جون گفتم شما که به وب من نمیای من مثل تو بی معرفت نیستم پس اومدم.
ادوارد : شرمنده : ذولی جون میام شما فعلا بفرما داخل.میگم واقعاقدتم بلنده ها.
 
 
یاسمن جون هم که دیگه به ما سر هم نمیزنه هیچ کدوم اکشال نداره 
خوب مثل اینکه کسی نمونده برم داخل که مهمون ها منتظرن...
ادوود: مستر ادوارد!!!!!!!!!!!!!!!
ادوارد: این کیه دیگه !! اه ادوود دی وود جونیور .سلام آقای ادوود چه خبر از این طرفا.
ادوود : هیچی داشتم تو خیابون میرفتم که کتی رو دیدم گفت توی قصرت تولدته اومدم تولدت رو بهت تبریک بگم و برم.
ادوارد: بازم ممنون که اومدی مثل اینکه دیگه لباس زنونه نمیپوشی ؟
ادوود : نه بابا خیلی سه بود من که مایکل جکسون نیستم .
ادوارد : مگه مایکل چش بود؟
ادوود: هیچی بابا ولش کن خداحافظ.
 
 
خوب هوا تاریک شد برم داخل که مهمون ها منتظرن...
ادوارد : اهوم سلام بر همه ی دوستانی که قدم رنجه فرمدند و به این مهمونی اومدند امیدوارم بهتون خوش بگذره.
لادن : حتما میگذره.
ادوارد: مثل اینکه حوصلتون سر رفته دی جی جان یک آهنگ بذار تا بچه ها شروع کنن فقط یک نکته ما اینجا فقط رقص باله داریم من از جلف بازی های دیگه خوشم نمیاد خوب دی جی پلی کن:
 
 
خوب بله مثل اینکه عروس مرده خیلی رقص باله بلده ایول ایول...
 
جکی تو که رقصت خوبه برو وسط دیگه
 جک: راستش من باله بلد نیستم ولی هیچ مساله ای نداره بیاااااااااااااااااااا!!!!!!!!11
ادوارد: خاک بر سرت کنن بندری میرقصی!!!!!!
 
 
 
 
مد هتر : هه هه سلام ادی !!
ادوارد : مد هتر تو اینجا چکار میکنی؟
مد هتر: مگه میشه تولد بهترین دوستم باشه و من خبر نداشته باشم راستی ادی این آهنگو بذار میخوام فاترواکن برم.
ادوارد : خیلی خوب بیا:
 
 
مد هتر : ایول ادوارد. آهای تو که نشستی پشت کامپیوترت صدای اسپیکرت رو ببر بالا آها ایول.
 
 
ادوارد : خوب نوبت کیمه خودمه کیم برو وسط روی همشون رو کم کن.
کیم : باشه ادوارد جونم ولی قبلش باید برف درست کنی .
ادوارد : چشم گلم برو . آفرین کیم خودم...
 
 
هیچ کس به زیبایی کیم نمیتونه برقصه .
عاشق اون چشاتم گلم.
 
 
کیم : ادوارد برف بیشتری درست کن خوبه عالیه آخخخخخخخخخخخخ.
ادوارد : چی شد عزیزم!!!!!!
کیم : چیزی نیست دستم زخم شد.
ادوارد: ببخشید نمیخواستم اینطور بشه.
 
 
ادوارد : من واقعا معذرت میخوام کیم.
کیم : تو فکر کردی من با این چیز ها ناراحت میشم.
ادوارد : کیم یه چیز میخوام از ته قلبم بهت بگم " دوستت دارم"
کیم : خوب دیوونه منم دوستت دارم.
  
ذولی: اآووووووووووووووووو.......
 
 
 
 
ادوارد : خوب دوستان بگذریم دی جی جان آهنگ کیک رو بذار میخوایم کیک رو بیارم:
 
 
امروز من به خاطر تعداد زیاد مهمان ها دو تا کیک سفارش دادم این شما و اینم کیک ادوارد دست قیچی:
 
 
خوب کیک دومی رو هم بیارید این فقط برای خودمه:
 
 
خوب شروع کنید آهای دستت رو به ال سی دی نزن نمیتونی بخوری باید حتما میومدی داخل قصر
دوستان لطفا کادو ها تون رو آماده کنید اگه هم هنوز آماده نکردید همین الان برید یک گشتی توی اینترنت بزنید و یک عکس زیبا برام آپ کنید ...
خوب جک بسه دیگه بیا بشین میخوایم شام بدیم.
جک : تازه سرم داغ شده بود نمیذاری که...
ادوارد : خوب گفتم یک شام متفاوت دارم این شما و این هم شام من مجسمه های یخی:
 
 
امیدوارم از شام من لذت برده باشین و دلتون خنک شده باشه هر چی باشه بهتره اون چیپس هایی هست که لادن خانوم به ما داد من که خودم از یخ خوردن لذت میبرم
تیم برتون : سلام ادی .
ادوارد : به تیمی جون دیر اومدی برگرد.
برتون : شرمنده ادی جون گرفتار پینوکیو هستم خودت که میدونی!
ادوارد : آره میدونم نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار. بگذریم حالا بیا یک عکس یادگاری با وینسنت پرایس بندازیم.
وینسنت مالوی: با من ؟!
ادوارد : نه بابا با تو که نبودم با آقای وینسنت پرایس بودم.
وینسنت مالوی : همون بهتر که من به سمت مرگ برم خیلی بهتره
مد هتر : خوب 1.2.3 آماده اید بگید کلاغ سیاه...
 
 
  
من ادوارد 18 سال 2 ساعت و 25 ثانیه سن دارم و از همه ی شما که در جشن تولد من شرکت کردین تشکر میکنم و در آخر جمله ی پایانی ( به سبک زمستانی):
 

آدم وقتی در حال مرگه از اطرافیانش حلالیت میخواد ، در حالی که بیشترین بدی رو در حق کسانی انجام داده؛ که یا در قید حیات نیستند و یا اینکه بخاطر بدیهاش الان در اطراف و دسترس اش نیستند ... 

و یا اگر هم دسترسی بهشون میسر باشه،  لااقل در اون زمان راضی به بخشش نیستند ...

آدم برفی کوچک و مغرور من،

قبل از بیچارگی به فکر چاره باش ...

 


نظرات شما عزیزان:

محمدپارسا
ساعت3:24---14 فروردين 1393
من فن هم برتون هستم هم جانی.

راستی من یه چیزی رومتوجه نمیشم.انیمیشن عروس مرده که انیمیشن هست چطوری جانی هنرپیشه ی این انیمیشنه؟؟ماکه اصلاجانی رو نمی بینیم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ: خوب به کسی که جای یه شخصیت حرف میزنه بهش میگن اون شخصیت رو بازی کرده . چون طوری که جانی جای ویکتور حرف میزنه که ما اون شخصیت رو باور میکنیم


sara
ساعت6:56---15 دی 1391
سلام ادوارد اپم زودی بیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

VaMpIrE BlOoM
ساعت18:25---14 دی 1391
سلام...مثل اینکه تو ثبت موقت چیزی هس..
دانلود انیمیشن فرانکن وینی!
ایول!
دستت درد نکنه..منتظرش بودم واقعا!


YASAMAN
ساعت12:16---14 دی 1391
درست اومدم همینجاست؟؟؟؟

وب قشنگی داری به خصوص که راجع به جانی عسیسم هم هست ممنونم

پاسخ: بله یاسمن جون درست اومدی. ممنون که سر زدی البته این وبلاگ بیشتر راجع به تیم برتون هست


محسن مقلب به محسن سوتی
ساعت23:22---13 دی 1391
سلام غلام جووووووووووون اول اینکه وبلاگت مث همیشه عالی
بعد اینکه هرجند مارو تولدت دعوت نکردی ما بیرون خونه ات که بودی.......خیلی حال کردی بهت تبریک میگ واسه این جشن چون مطمئنم حتی خودجانی دپ هم با این همه دک و پز نتونه چنین جشنی بگیره خیلی زیبا بود................
عزیز مهربونم دوست جوووونم سید غلام علی ولادتت مبارک سلام مارو هم به خانواده هم برسون..................
راستی گلکم اون تئاتر جادوی مرگ که تو زیر زمین رفتین اجرا خیلی قشنگ بود بازیگریت عالی بود به جرغت میتونم بگم یه جانی دپ دیگه متولد شده............وهمینطر خوشگلم از علیرضا هم کارگردان این کار تشکر کن خیلی کارش قشنگ بود.....ودوباره به جرعت میگم یه تیم برتون دیگه هم متولد شده.....چون رنگ وبوی کار شما مث کارهای تیم برتونه.......از اون کارتون که تجسس خیال نام داشت بگیر تا اسپارکی و جادوی مرگ که اخیرا اجرا کردین موسیقیش هم که خودت ساخته بودی فوق العاده بود....موفق باشین........

راستی ازم دلخور نباش که الان بهت تبریک گفتم جون من از عدد14خیلی خوشم میا گذاشت 10روز بگزره بعدا بهت بکم.......البته خودت میدونی اولین نفری بودم که بهت تبریک گفتم:ساعت 4صبح روز4دی...................

ادار جونم خیلی فرانکن وینی قشنگه هر کی بگه خوب نیس هیچی از زندگی نفهمیده.............

راستی به کیم عزیز هم سلام من روبرسون وهمچنین به اون نقش دختر بجه ای که تو فرانکن وینیه که جدیدا عا.......قش شدی .............!!!
راجه به نظر سنجیت هم یه نظر بدم:ناز نازکم هیچ فیلمی سوئئنی تاد نمیشه همییییین....!!!!!
ادوارد؟؟؟!!!!........................دست دارم................!!!!!!!


سیما
ساعت16:50---13 دی 1391
سلام آقای ادوارد.تولدتون رو اینجا تبریک میگم.
ببخشید چون من دیدم خیلی ها تو وبلاگ بلوم تبریک گفتن.منم همون جا تبریک گفتم.بازم معذرت میخوام که دیر گفتم.
بله بلوم جان.عکس آقای جانی دپ باز میشه.خیلی هم زیباست.مثل خودش.گفته بودم که وبلاگتون باز هم قشنگه.


VaMpIrE BlOoM
ساعت16:43---13 دی 1391
خب...بفرما اینم قالب قبلی!
راستی.
بچه ها!
توجـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــه کنین!
لطفا بگین که..عکس جانی سمت چپ..بالا...روی قسمت درباره ی ما باز میشه یا نه.
ممنونم...


VaMpIrE BlOoM
ساعت16:09---13 دی 1391


"ادوارد "
ساعت12:22---13 دی 1391
همین ترسناکیش باحاله بلوم جون

VaMpIrE BlOoM
ساعت12:20---13 دی 1391
ببینم چی میشه.....قالبت مبارک...فقط عکس تیمی خیلیییییییییییی ترسناکه!

علیرضــــــــــــــــــــــــــــــــــااخوانـــ کاظمیـــــــ
ساعت22:12---11 دی 1391
سلامــــــــــــــــــــــــــ ــت به دوستــــــــــــــــــهـــــ خوبمــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ غلام علیـــــــــــــــــــــــــــ رفتم سایت تیمبرتون یاده تو افتادم،سریعـــــــــــــت یه سرچ کردم،اینجا پیدات کردمــــــــــــ خیلیــــــــــــــــ وبلاگهـــــــــــت قشنگیهــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ

ستاره
ساعت19:00---11 دی 1391
سلام آقا ادی . تولدت مبارک .چرا ما رو دعوت نکردی؟ بابا دست خالی نمی اومدیم. تول توپیم که گرفتی حیف فقط جای منو جانی خالی بوده. سال دیگه انشالله یادت نره.};-

"ادوارد "
ساعت13:05---11 دی 1391
خوب بریم سراغ زهرا و سارا جون .
بلوم جون هم که جوابشو دادم فقط شما دو نفر میمونین .
زهرا جان همین که کادو آوردی خیلی بزرگی کردی بهتره بعضی ها هست که زورشون میاد کادو بدن
در ضمن یک نکته اخلاق ( اجتماعی) : مهم نیست که کادو یا هر چیز دیگه ای که میخوای به کسی بگی یا بدی تکراری باشه مهم اینه که اون چیز و از دست تو بگیره یا از زبون تو بشنوه .
ممنون بابت همه ی کادو هات.
از سارا جون هم تشکر میکنم که اومد و ازش هم توقع کادو رو ندارم آخه تازه وارده همین که اومدی گفتی تولت ببخشید تولدت مبارک کافیه
خوب فکر نکنم کس دیگه ای مونده باشه یاسمن خانم که دیگه به وب ما سر نمیزنه دلیلش رو هم نمیدونم ولی اگه از دست من ناراحته من جلوی جمع معذرت خواهی میکنم ازش اگه کسی داخل یاهویی چیزی پیداش کرد بگه یک سری به وب ما هم بزنه

کتی جون هم که از راه دور تولدم رو تبریک گفت . رویا جون هم که اصلا پیداش نیست فقط آپ میکنه و در میره
رفیق برتونیم هم فرهاد جون هم که اصلا غیبش زده.
لی لی جونم مثل اینکه اصلا نظر های مارو نمیبینه.دیگه کسی نمونده !؟
نه خوب اینم از جواب نظرات امیدوارم هر جا هستید پیروز و سر بلند باشید .
آها راستی یادم رفت یه خبر خوب برای برتونیست های عزیز : فرانکن وینی رسید هوراااااااااااااااااااا من دیروز دیدمش واقعا که شاهکاره و اسکار و گلدن گلوب رو شاخشه جایزه های جشنواره های دیگرو هم که همینجور داره درو میکنه و میاد جلو
امیدوارم داخل جشنواره فجر هم نشونش بدن مثل فیلم رنگو که پارسال داخل جشنواره نشونش دادن.
خوب داخل آپ بعدیم لینک مستقیم دانلودش رو براتون میذارم فعلا بای و من برم برای بار دوم فرانکن وینی رو ببینم.


"ادوارد "
ساعت12:52---11 دی 1391
خوب بریم سراغ لادن استون و ذولی وونکا
قدم رنجه فرمودید انشالله تولد خودتون جبران کنم میام با قیچی ها براتون آهنگ مینوازم.
لادن و ذولی جان شما هم که کادویی نیاوردید اکشال نداره من توی تنهایی خودم بالای اون قصر خوش میگذرونم
لادن جون تام کروز رو میدونستم ولی مایکل جکسون رو نه ممنون که بهم گفتی ولی خداییش هر کس هم بازی میکرد مثل جانی اینقدر خوب نقشو در نمیآورد.

این لادن جون هم همیشه با یکیه هست من باید این بیتل جوس رو بدم به شما تا بفهمی دنیا دست کیه باشه مهمونی بعدی با فرانک بیا ولی بیتل جوس خیلی بهترها
بعد ذولفقار جون من شمارو دعوت کردم که کادو بیارید ولی مثل اینکه میخواهید از زیرش فرار کنید .
ذولی جون شما که میدونی وقتی چشمت تو چشم های یک دختر خیره بشه دیگه هیچی نمیفهمی
چشم بذار دادگاه بیاد به جرمه؟! به چه جرمی؟! دوستان برای ذولی یک جرم دستو پا کنید تا بندازیمش داخل بازداشتگاه این جور کارمون نمیشه
توی دادگاه عکس مستر گیبز رو میذارم برات ولی ذولی ونکا خیلی بهتره
نه جام برادر چه سو تفاهمی من خبر دارم که امتحان ها شروع شده هیچ مساله ای نداره ولی دیر میای حداقل کادو رو بیار دیگه!
از هر دوتون ممنون که اومدین


"ادوارد "
ساعت12:39---11 دی 1391
خوب حالا بریم سراغ سپیده جون .سلام سپی جون خوشحالم که تشریف آوردین ولی این شوهرتون خیلی سر و صدا میکرد داخل مهمونی ها جلوش رو بگیرین این دلنجر مهمونی مختلط که میره دست خودش نیست جو گیر میشه
خوب کادو هم که شما ندادین با اینکه شوهر پولداری دارین و میرین بانک میزنین مثل اینکه جانی خیلی خسیسه که یک کادو هم نگرفته
ولی همین که اومدین خودش دنیایی می ارزه ممنون


"ادوارد "
ساعت12:35---11 دی 1391
خوب شرمنده که جواب نظرهارو دیر دادم اول جواب نظر کیو بدم ذولی چطوره ؟ نه خانوم ها مقدم ترن خوب میریم سراغ مهسا خانوم به ترتیب حروف الفبا
سلام مهسا جون به تولدم خوش اومدی بابت همه ی کادو ها هم ازت ممنونم واقعا که عالی بودن مخصوصا اون کمربند ها خیلی لازمم میشد هر چی میگشتم کمربند که بدردم بخوره پیدا نکردم ایول داری
وایییییییی ممنون که به فکر بچم هم هستی عجب سلیقه ای داری هم خودت هم اسپنسر عالی بودن.
قیچی زاپاس یعنی از کسانی که حساب شده برای دیگران کادو میارن خوشم میاد فکرشو بکن تولد من باشه بعد منتظر یک کتابی یک لباسی چیزی هستم یکدفعه میبینم سرویس بشقاب چینی آوردن خوب آدم به اینها چی بگه

مهسا جون اگه تونستین منو گیر بیارین بعد ببرینم دادگاه
بابا دیگه چکار کنم آدم وقتی احساسی میشه هیچ چیزی نمیفهمه فقط حواسش به عشقشه البته من میدونم شما کاملا چشم و گوشتون بستس ملتفتم
بعد منو کیم قصد ازدواج با همو نداریم میخوایم یک رابطه مثل ونسا و جانی داشته باشیم تازه من از کیم یه دو قلو میخوام اسمشون هم هلن و ساموئل
مهسا جون نمیدونم چرا حوصله جواب دادن به نظر ها رو نداشتم
بازم ممنونم که به تولد این دیوونه اومدین.


مهی
ساعت16:03---10 دی 1391
سلام مستر ادی! خوبی؟؟ چه خبرا؟ چه میکنی با کنکور!!
اوههههههه!! بنرو بین!! تیمیو بین!!!بابا عشق تیمی!!
اهاا راستی ذولی وونکا راس میگه! اون حرکات چی بود وسط مهمونی انجام دادی!!!
نمیگی بچه ها میبینن یاد میگیرن!!! این دپیستا هم که چشو گوش بسته ان کلااا!!!

-)-)-) وقتی کشوندمت دادگاه میفهمی!!

اها!! یه چی دیگهه!! اولا پاشو بیا جواب این نظراتو بده دوما پا میشی میای وب من!!باشه پسرم!!!


لادن
ساعت17:26---9 دی 1391
راستی ادی میدونستی که قرار بوده نقشه ادوارد رو مایکل جکسون و اگه نشد تام کروز بازی کنن<ولی بعدش تیمی جون اینارو رد کرده و گفته که فقط باید جانی این نقشو بازی کنه

البته که میدونستی


راستی ادی من واسه ی دادگاهه بعدی یا مهمونیه بعدی یا هرچی میخوام با فرانک بیاما<فرانکه فیلم توریست<

گرچه عشقه اولم سوئینی بوده و هست<ولی فعلا یه مدت با فرانک میخوام باشم<آخه فرانک رمانتیکه<نیس یه مدته شوهره گلم مورت رینی بازم قاط زده<گفتم بذارم یه مدت تنها باشه تا حالش بهتر بشه


لادن
ساعت17:20---9 دی 1391
ولی ذولی ویلی وونکا بیشتر بهت میاد

ذولیییییییییی از دسته تو داااااااااش


zoli
ساعت16:59---9 دی 1391
راستی من یه درخواستی دارم
نمیشه برای عکس من از آقای گیبز بجای ویلی ونکا استفاده کنید ؟ من عاشق گیبز ام


zoli
ساعت16:43---9 دی 1391
ایول ایول ... مرسی که منم دعوت کرده بودی و منم به عذرخواهی بهت بدهکارم که دیر اومدم ... سرم شلوغ بود و این چند روزه اصلا نبودم ... };-
امیدوارم سو تفاهم برطرف بشه


zoli
ساعت16:40---9 دی 1391
هاهاااااا
منم هستم ... بعله ادوارد جان تولدت مبارک ... اون حرکات قبیح چی بود وسط تولد انجام دادی ؟ میذاشتید مهمونا می رفتن بعد تنهایی اینکارا رو انجام می دادید


لادن
ساعت16:09---9 دی 1391
سلام وااااااااااای سارا جون از دسته تو

نوشتی تولت مبارک

بابا من فکر کردم که ادی ازین هاپو کوچولوها خریده


sara
ساعت6:39---8 دی 1391
سلام ادوارد حوننننننننننننننننننننننن.خوبی ممنون که به وبم سر زدی

zahra
ساعت16:15---7 دی 1391
اي ننه چرا اينا 4تا شد


zahra
ساعت16:14---7 دی 1391
http://uploadtak.com/images/g6363_es131.jpg



اينم بعديش

http://uploadtak.com/images/l155_es141.jpg







اينم آخريش







http://uploadtak.com/images/d9155_esanim1.gif



خيلي خوب هر جور بوده عكسا من ك ديگه بت دام خوب ديگه كاري باري خدا حافظ


zahra
ساعت16:14---7 دی 1391
http://uploadtak.com/images/g6363_es131.jpg



اينم بعديش

http://uploadtak.com/images/l155_es141.jpg







اينم آخريش







http://uploadtak.com/images/d9155_esanim1.gif



خيلي خوب هر جور بوده عكسا من ك ديگه بت دام خوب ديگه كاري باري خدا حافظ


zahra
ساعت16:14---7 دی 1391
http://uploadtak.com/images/g6363_es131.jpg



اينم بعديش

http://uploadtak.com/images/l155_es141.jpg







اينم آخريش







http://uploadtak.com/images/d9155_esanim1.gif



خيلي خوب هر جور بوده عكسا من ك ديگه بت دام خوب ديگه كاري باري خدا حافظ


zahra
ساعت16:14---7 دی 1391
http://uploadtak.com/images/g6363_es131.jpg



اينم بعديش

http://uploadtak.com/images/l155_es141.jpg







اينم آخريش







http://uploadtak.com/images/d9155_esanim1.gif



خيلي خوب هر جور بوده عكسا من ك ديگه بت دام خوب ديگه كاري باري خدا حافظ


zahra
ساعت16:10---7 دی 1391
http://uploadtak.com/images/s6843_es061.jpg

بفرمايين اينم كادو اما شايد تكراري باشه
من ك بت گفتم
اينم بعديش

http://uploadtak.com/images/j8141_es101.jpg


zahra
ساعت16:08---7 دی 1391
ا هه؟!!
ميبينم ك قالبتو عوض كردي به به چ خوشگلم هست عاليه
نميدونم چرا همه ي دفه افتادن ب جون اين قالباشون
تيمو قيافرو برم


sara
ساعت0:07---7 دی 1391
سلام اپم
بیا


sara
ساعت23:05---6 دی 1391
سلام ادوارد تولدت مبارک
اشتباه نوشته بدم



sara
ساعت22:58---6 دی 1391
سلام ادوارد تولت مبارک



مهسا
ساعت18:07---5 دی 1391
من توی یه روزگیت بهت کادو دادم!!!

مهی و اسپنسر
ساعت15:17---5 دی 1391

اونجا شکلکو اشتب زدم این نبوده که این بوده:



مهی و اسپنسر
ساعت15:15---5 دی 1391
ادی فکرشو بکن واسه بچتم حتی کادو اوردم!!! در این حد اینده نگر ینی!!!
عمه قربونش بره!!!
ایشالا در اینده ی نزدیک دنیا میاد مگه نه ادی!!!

بیا ادی اینا رو بزار تو کمد واسه بچه!!!


http://upload.tehran98.com/img1/nzsb8fgq9zb6mutchlnm.jpg


اینم یکی دیگهاخه چقد تو ولخرجی اسپنسر!)

http://upload.tehran98.com/img1/9y9xlfmtbbtaxs37c.jpg


مهی و اسپنسر
ساعت15:09---5 دی 1391
ادی! به فکر اهلو عیالتم بودیم پسرم!!!!
بیا اینم یه لباس خوشمل واسه کیم!


http://upload.tehran98.com/img1/8pz9j5xzn2k6ceblovuk.jpg
]چیکار کنم دیگه شوورم ولخرجه قربونش برم!!
دیگه بگو اون لباسشو نپوشه هم پاره شده هم قدیمی!!
از دست تو که لباس نمیمونه واسه بچه! زدی همشو پاره کردی با اون دستات!!!



مهی و اسپنسر
ساعت15:02---5 دی 1391
میدونستم از این جور چیزا لازم داشتی واست گرفتم!!!! اگه خوب بود سلیقه ی خودمه اگرم بد بود اسپنسی خریده!!!!

مهی و اسپنسر
ساعت15:00---5 دی 1391
ادی بگیر بعدیو:
http://upload.tehran98.com/img1/mlhktmj3wcu5w5tz0lwv.jpg

بی زحمت اینم بگیر:


http://upload.tehran98.com/img1/jlju2ise7twjesjcimgv.jpg


جماعت یه دستی سوتی اوازی یه کاری بکنین دیگه!!!!


مهی و اسپنسر
ساعت14:52---5 دی 1391
تازه اینکه چیزی نیس من به فکر کچلیتم بودم!!!گفتم چون موهاتو زیاد شونه نمیزنی(اصلا نمیتونی با اون دستا شونه بزنی که!!!) و کچلی خواهی گرفت یه چیزی بیارم که در اینده به دردت بخوره!!!

http://upload.tehran98.com/img1/92a950o1k9lkh8nkgfnb.jpg



مهی و اسپنسر
ساعت14:46---5 دی 1391
باز شود دیده شود بلکه نمیدونم چی چی شود!!!
اینم اولین کادو:

http://upload.tehran98.com/img1/jnd8lz90m7fzm0ldjrrb.jpg

گفتم اگه یه وقت قبلیا زنگ زد یه دست زاپاس داشته باشی!!!


مهی و اسپنسر
ساعت14:41---5 دی 1391
سلام ادی جون!! ما 2 باره اومدیم!!
اومدم کادوهاتو بدم پسرم!
بفرما اینم کادو ها!!!!!!

http://upload.tehran98.com/img1/1osdoywthfo6xb0oib5.jpg< br />


لادن
ساعت23:01---4 دی 1391
ادی جلسه ی بعد خودت هم باید دادگاهی بشی

کیمو بوسیدی<ولی عکسی که واسه ذولی گذاشتی خدائی بهش میاد

خوشم اومد

حالا عکسه منو عوض کن دیگه هلنا بسه<حالا دیگه عکسه اما استونو بجام بذار<کلا دخترایه دیوونه روووووووو


لادن
ساعت22:49---4 دی 1391
خوب ادی جون دائیه نی نی هامون من برم دیگه<تولدت مبارک مشتی بورار جان


از طرفه خاخور جانت لادن


تیم برتون
ساعت22:46---4 دی 1391
سلام برادر ادوارد(آ سید غلام جان)

تولدتون مبارک

الهی 100 ساله بشی


جانی دپ
ساعت22:44---4 دی 1391
سلام غلامعلی خان<تولدتون مبارک

الهی 100 ساله بشی مرد کوچک


لادن
ساعت22:42---4 دی 1391
به بهههههههههههه

سلام دائی ادییییییییی

تولدت مبارک<دائیه خوبی باش دیگه

وگرنه میام تو وبت با سپی و دلینجر تیر اندازی راه میندازیما


VaMpIrE BlOoM
ساعت22:28---4 دی 1391
ولی یادت نره با دستای قیچی میتونی ناخواسته به کسی که دوسش داری آسیب بزنی....
من مطمئنم کیم بیچاره رنده رنده شدس!
حالا میتونه زخماش خوب شه....
به هرحال خواهش میکنم..منم فقط اون دستارو به دو دلیل دادم:
1_راحتی خودت(مثلا تو بغل کردن کیم...)
2_میدونم که دوست داشتی و الانم دوس داری که دستای طبیعی داشته باشی....
ولی قیچیم چندان بد نیس...
شاید برای خودمم ساختم...
دیگه واقعا خداحافظ...دیر وقته...


"ادوارد "
ساعت22:26---4 دی 1391
بلوم جان این غلت املایی نیثت من از بس فیلمه کلاه غرمزی دیدم اینتوری هرف میذنم.
ای خدا هنوذ به این دصت ها آدت نکردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب